Cine? Ce? Unde? Când? De ce? Cum?

Un grup de studenţi pasionaţi de Relaţii Publice, Comunicare şi de aşternutul ideilor pe hârtie (sau în documente Word, dupa posibilităţi) au iniţiat un proiect interesant, prin care doresc să aducă ceva nou în industria de Relaţii Publice, o abordare mai fresh a subiectelor şi o altfel de perspectivă.

Ideea unei reviste specializate în PR a fost una veche, rădăcinile ei fiind ancorate în trecut, în urmă cu aproximativ trei ani, când “înaintaşii” noştri nutreau un “cum ar fi dacă am face o revistă care…?”. Atunci nu s-a putut înfăptui, dar contextul actual ne permite să scoatem pe piaţă revista online PR Forward.

Ce este PR Forward? Simplu: o revistă de suflet, la care am muncit câteva luni bune şi pentru care a trebuit să reinventăm roata în unele cazuri, să facem paşi mici, dar siguri, pentru ca astăzi să-i poţi “răsfoi” paginile în online. O revistă dedicată industriei de PR, cu un cuprins care merge mână în mână cu numele: progresist, nou, anticipat, asemeni generaţiei noastre, care învaţă din mers, este curioasă, precoce, dedicată domeniului în care activează, creativă şi ambiţioasă. O revistă a unei generaţii care priveşte spre viitor cu încredere şi optimism, cu ideea de profesionalism şi dorinţa de a progresa adânc ancorate în fiinţa ei.

Procesul a fost unul lung şi acum, privind în urma noastră, putem spune că am crescut odată cu fiecare pagină din această revistă: de la primul research, primele priviri aruncate asupra altor publicaţii, primele întâlniri cu echipa, primele word-uri aruncate la gunoi, primele întrebări aşternute pe hârtie, colaborarea cu profesioniști în domeniul PR-ului, oameni interesanţi şi, până la alegerea vizualului, aşezarea în pagină şi proiectul final…a fost o muncă de Sisif uneori, dar, în acelaşi timp, ne-a adus multe satisfacţii personale.

Pentru că de la manuale ori teorii totul pare tânăr în acest domeniu, am pus bazele unei reviste tinere, în concordanţa cu… fireşte… spiritul nostru tânăr. Pentru că nu există o revistă care sa ne menţină informaţi, iar articolele de pe site-uri nu pot înlocui o revistă, ne-am sfătuit, am scris şi rescris până când ne-am simţit pregătiţi să îţi prezentăm rezultatul orelor de brainstorming şi al ideilor sub forma de beculeţ, sparte de contra-argumente sau care au ramas aprinse, în funcţie de entuziasmul colectiv.

Domeniul Relaţiilor Publice, poate mai mult decât alte domenii, aplică schimbarea într-un ritm alert. Odată cu modificările sociale, domeniul capătă noi forme şi este modelat în mod continuu de noi tendinţe. De aceea, în Relaţii Publice suntem mânaţi de noile nevoi să privim mereu înainte. De aceea, apăsăm forward, câteodată punem stop, însă aproape niciodată sau de prea puţine ori dăm rewind…

Ne dorim ca această revistă online să stârnească interesul celor care o citesc, să îi facă să-şi dorească să se implice şi mai mult în domeniu, să vină cu idei noi, să ne provoace să scriem mai bine şi să contribuie la viitoarele numere. Dacă îţi doreşti sa creştem împreună PR Forward, dacă ai sfaturi pentru noi şi idei pe care doreşti să ni le transmiţi, te rugăm să ne scrii pe adresa pr@primeromania.ro.

Back to top